.: آوای آتش آبی :.

... بشنو از این دل خسته من ...

.: آوای آتش آبی :.

... بشنو از این دل خسته من ...

دوباره از نو !!!

سلام ... سلامی دوباره و نو ... پر از شادی و امید و خنده
به علت خرابی وبلاگ قدیمیم مجبور شدم که کوچ کنم به این خونه جدید  و تصمیم گرفتم که دیگه از غم و غصه و درد و کوفت نگم  ( البته سعی میکنم ٬ اگه بشه )
اول از همه میخوام از بهترین دوستم ( مهیار )‌ تشکر کنم که خیلی از وقتشو گذاشت و به دستورهای من گوش داد و این وبلاگو اونجوری که دوست داشتم درستش کرد  مهیار جان خیلی متشکرم  و ببخشید که تو زحمت انداختمت. اینم وبلاگ خودش... متال بازها حتما یه سر بزنید FroM HeLL
  .

سعی میکنم زود به زود آپ کنم چون اینجا شد دفتر خاطرات من ... شاید هر روز آپ کنم ( که فکر نمیکنم ) شاید هم ماهی یه بار ... در باره همه چی هم مینویسم ...  از شعر و داستان بگیر تا زندگیه خودم و گاهی وقتها هم چرت و پرت ...  

دیگه فعلا چیز دیگه ای به ذهنم نمیرسه !!!‌ اما شاید یه نیم ساعت دیگه دوباره آپ کردم ... خدا رو چه دیدی   
پس از من خداحافظ فعلا
نظرات 6 + ارسال نظر
مستر دایم جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:00 ب.ظ http://From-Hell.Persianblog.com

Heh ... منم اولین کامنت باشم دیگه! ... تیریپ افتتاح و این صحبتا ! ... وبلاگ نو مبارک آتنا خانوم D: !!!

ایدا شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:09 ق.ظ

aTenaw :X:x:x
mobaWrake In bLoget GonGole Mese hamOOne OmidvaRam moaFagh baShi to in Blogetam!
Me3 Onyeki ke k0li do0sesh dashtam
aMMa az aval shoro mikoni eiBi nemidare keeeeee:D
kiss!
tabrik!
bo0s
:D
:XxX:

جهانگير شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:21 ق.ظ



though i cant read at all..:(( but still it seems to b a nice BLOG....[;)]Tc....sallam sallam sallam....didi tonestam COMMENT bzaram

روژین شنبه 16 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 04:27 ب.ظ http://rojinn.blogfa.com

khewili khoob minevisi atena!!:xXx
:D

احمد پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 12:29 ق.ظ

adam az neveshteh hat delesh bad joor migireh, vali dar eine hal doost dareh keh dar kenaret basheh, ghorboone oon dele por dardet.
miboosamet

مدیروبلاگ"1300مقاله وتحقیق رایگان" سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:52 ب.ظ http://beheshtnet.blogfa.com

سلام
خوب بود
اگه وقت کردید به وب من هم یه سری بزنید
من بیش از1300مقاله وتحقیق رایگان راجمع آوری کردم
وبلاگ من الان پیج رنک2 داره
ومی خواهم باوبلاگ شماتبادل لینک کنم
لطفااگرتمایل داریدمن راباعنوان "1300مقاله وتحقیق رایگان"وبه آدرس:http://www.beheshtnet.blogfa.com
لینک کنیدوسپس ازطریق نظرات خبردهیدتامی خواهیدباچه نام وآدرسی لینک شوید
من بعدازاینک شمارولینک کردم بهتون اطلاع می دم
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد