.: آوای آتش آبی :.

... بشنو از این دل خسته من ...

.: آوای آتش آبی :.

... بشنو از این دل خسته من ...

دوستت دارم !!!

چند روز پیش ... همونروزی که قرار بود برای تفریح به یه شهر دیگه برم ... یادته که بهت گفتم؟
همینجوری که لب دریا نشسته بودم و به تو فکر میکردم ٬ خود به خود دستم به طرف تکه چوبی رفت و اسمامون رو روی شنهای ساحل نوشت ... و لبهام خود به خود شروع به زمزمه کردن ... زمزمه شعری که خیلی دوستش داشتم ... شعری که تو برای من گفته بودی ... شعری که با فکر کردن به کلماتش بهم جون میداد ... شعری که از احساسات قشنگت گرفته شده بود ... و با دستای گرم و مهربونت نوشته شده بود ...
با اینکه هوا خیلی سرد بود و از طرف دریا باد سردی به صورتم میخورد ٬ اما با زمزمه کردن شعرت و تجسم کردن صورتت توی ذهنم و فکر اون روزی که دستاتو تو دستهام گرفتم ... گرمم میکرد!
دوسشون داشتم ... تمام اون حس هارو ... تمام اون فکرهارو ... تمام اون شکلک هارو ... دوست داشتم ... ولی نبودن تو در کنارم و دوست نداشتم ... دلم و میگرفت ... دوست داشتم گریه کنم ... ذار بزنم ... ولی گریه نکردم ... از جام پاشدم و به طرف دریا راه رفتم ... محکم جلوی باد ایستادم و داد کشیدم ؛‌ حتی توام نمیتونی منو از پا در بیاری ٬ میشنوی؟؟؟؟؟؟؟ !!!
و رفتم ... 
میخوام قول بدم ... قولی که بقیه احتیاجی به دونستنش ندارن ... فقط خودم و خودت ... قول میدم ... قول ...
نظرات 5 + ارسال نظر
مستر دایم یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:03 ق.ظ http://From-Hell.persianblog.com

باحال بود .... ایول تیریپ قول و این صحبتا ! ... ولی خداییش باحال ترین نکته ی پستت اینه که در ساعت ۱۱:۱۱ نوشته شده !! ... (واقعا" من به چه چیزایی دقت میکنم؟!) ... قشنگ بود ولی خداییش ... Keep it Up .. & Good Luckz

آرش یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 02:45 ب.ظ http://areyyyyyyy.blogspot.com

... تجسم کردن صورتت توی ذهنم و فکر اون روزی که دستاتو تو دستهام گرفتم ... .............
امیدوارم هیچ وقت دستتن از هم جدا نشه... بهش سلام برسون و بگو آرش گفت اگه دستای اتیش رو ول کنی با اون طرفی... همیشه خوش باشین و عاشق... بای بای

ایدا دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:20 ق.ظ

Cheghadr Bade kasio ke doost daRi kenaret nabahse!
makhsosan vaghti tanhayio behesh niaz dari!
koli sad jeloton bashe...!
amma to ghaviyi ba on FarYadet Sare bad ino saBet kardi!

حامی دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 07:17 ب.ظ http://www.bazdam.persianblog.com

ma ke nadonestim che gholi dadi vali har chi bod nazan ziresh ya hagh

ارمغان پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 10:25 ق.ظ http://wwwareyyyyyyy.blogspot.com

امیدوارم که عشقش پایدار بمونه و اونم زیر قولش نزنه ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد