.: آوای آتش آبی :.

... بشنو از این دل خسته من ...

.: آوای آتش آبی :.

... بشنو از این دل خسته من ...

خدایا مواظبش باش ...

سرتو بذار رو شونم و آرورم بخواب گل بهار ...
من پیشتم تا خود صبح٬ چشماتو آروم هم بذار...
انقدر بیدار میمونم تا وقتی خوابت ببره...
وقتی میخوابی رویا هم٬ ناز نگاتو میخره ...
کابوسو زندون میکنم خواب بد و میسوزونم...
 مصل گنجیشک کوچیک٬ آروم بخواب مهربونم...
دستت توی دست منه ٬ عزیز خوب نازنین ...
چشماتو روی هم بذار رو شاپره ابرها بشین ...
تا صبح برات٬ شعرو غذل٬ لالاییه عشق میخونم ...
چشماتو روی هم بذار٬ من اینجا بیدار میمونم...
حافظ خواب تو میشیم‌: من و خدای مهربون ...
چشماتو فردا میبینم٬ خوب بخوابی شبت بخیر ...

* ببخشید یکم دخترونست

 

نظرات 6 + ارسال نظر
E r i c پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 02:45 ق.ظ http://www.penner.persianblog.com

سلام آتنا ، الان ساعت ۲.۳۰ نصفه شبه ،‌ بعد از خوندن این شعر حسابی خوابم گرفته:)) ،‌ جالب بود ،‌ مخصوصا اون جایی که گفتی کابوس رو زندون میکنم (: ،‌ امیدوارم امشب از شر کابوس راحت بشم!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 04:54 ق.ظ

be nazare man ke aslan ham dokhtaroone nabood
etefaghan pesara bishtar in harfa ro mifahmano be zaboon miyaran

عاشقی که هرگز نخواستیش پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 10:59 ق.ظ

مدت هاست که عاشقتم و تو حتی یک بار هم منو نخواستی! میدونم که این شعرها رو برای یکی دیگه می نویسی... اما تو فکرم اونارو برا خودم می دونم. آتنا! دوست دارم... گرچه هرگز نخواهی فهمید که من کی بودم

ایدا جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 05:14 ب.ظ

Oooo :D
aTenaaaa :xXx:

ميثم رياحی شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:35 ق.ظ http://www.sharveh.blogfa.com

سلام خوب بود ! يا عشق

ایدا پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 06:34 ب.ظ

4Tishhhhhh!:xXx:
CherA uPdaTe Nemiko-o0ni akhe?
monTazeraaaam!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد