.: آوای آتش آبی :.

... بشنو از این دل خسته من ...

.: آوای آتش آبی :.

... بشنو از این دل خسته من ...

هوم؟

یه روز بد

یه اتفاق وحشتناک

یه عمر خاطره تلخ !

 

یه خاطره تلخ

یه روز بداخلاقی

یه عمر پشیمونی !

 

میخوام قاطی پاتی بنویسم ٬ مثل آتیش بنویسم ٬ مثل من !  دوست دارم شاد بنویسم ٬ دوست دارم غمناک بنویسم ٬ دوست دارم شعر بگم٬ دوست دارم چرت و پرت بنویسم !

اصلا میخوام بشینم یه گوشه و مثل الکولی ها مشروب بخورم و داد و فریاد کنم ٬ واسه خودم بگم و واسه خودم هم بخندم ! 

از چی بنویسم؟ از کجا شروع کنم؟

دلم تنگ شده ٬ اما برای چی؟ برای کی؟

دیوونه شدم آیا؟! دیوونه که بودم !!!

همه چی واسم یجوری شده ٬ همه چی بوی عشق و دوست داشتن میده ٬ یا بهتر بگم بوی گند دروغ میده !!!
بوش از بوی خراب کاری گربه همسایمون هم بدتره (هان؟)

چی میگم؟ نکنه چتم ؟!

چتم؟! تو میگی چتم؟! هه هه ! میدونم الان میخندی و میگی که آره که هستی !

میدونی؟!

دلم یه چیز جدید میخواد !

یه چیز رویایی !

یه چیزی که منو از روی زمین بلند کنه و ببره تو ابرها ٬ یه جایی که پر از آرامش باشه !

یه اتفاقی بیفته که کوچولو بشم ... ۲-۳ سالم بشه !

یه اتفاقی بیفته که تموم خاطره های تلخ از توی ذهنم پاک بشن ... بتونم از نو شروع کنم !

 

آتیش الان در حال تلخ تنهایی و فکر کردن ( و مثلا درس خوندن) ٬ این سنگهایی که دونه دونه روی شونم چیده شدن خیلی سنگینی میکنن ... منتظر یکی ام که بیاد دستی بهم بده ... یا شایدم منتظر یه معجزه ام !

نمیدونم ... نمیدونم چی میخوام ٬ شایدم میدونم ... اما رسیدن بهش سخته !

سخته؟!

نمیدونم !!!

 

dark girl

نظرات 10 + ارسال نظر
مهدی یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 03:36 ق.ظ http://lavashak.blogsky.com

سلام
از دوستان و عزیزانی که تمایل به تبادل لینک
دارند دعوت می شود.
لطفا اسم مورد نظر را بنویسید
برای من بنویسید:عشق من لواشک

علی و آزاده یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 01:10 ب.ظ http://.blogsky.com

okhey abji golam atena joonam delam barat ye zrae shode sheitoonak dashty masalan dars mikhoondi han:-w migama man ke in posteto be in khial mizaram ke ishala khoob beshi madar:))
on line ham ke nemiay iditam ke dige male khodet nist nemigi in aji azit chi kar kone nocheina:P age migofty ke ye khabari midadi khanomi:Xmigam natijeye akhlaghi az in postet in bood ke :DKHOOB SHOD TO YADAM AVORDI emtahan darimaaaaaa mano begoo se rooze neshastam too khoone ama ye sery masaale faji pish omad ke hala badan barat migam inja jash nist ama az shance ma mailamam kharab shodeo dige nemitoonam mail bezanam:Dhala yeki nist bege in comment hast name ke nist dokhmal azi:Dkhob man beram shabhaye barara ro bebinam zade too site persianpaogh vase break hat boro bebin:Pdoomset daram havarta:Pazi

tayebeh یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 05:25 ب.ظ

salam.alkool??:Dbe nazaret booye eshgho doost dashtan ba booye gande doroog fargh nadare?eshgho doost dashtano doroogh midooni?I AGREE...:Dalbatte na kamelan....aslan doost nadaram 2 ya 3 sale besham be nazaram eftezahe!ki al dare dbare zendegi kone ?!!bebin dar kol bazi saata adam intori mishe ke alan to shodi.vali man chnadan alaghe nadaram oona ro jayi sabt konam,bishtar tarjih midam digarano ziat konam too in mavaghe:dshayad rishe dar sadism dashte bashe nemidoonam:dbye

رها یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 11:29 ب.ظ http://chebayadkard.blogfa.com

یه چیزی که منو از روی زمین بلند کنه و ببره تو ابرها ٬ یه جایی که پر از آرامش باشه ..... منم همینو می خوام...

سلام آتی جونم ... شاد باشی همیشه<:ی>:*

ساکس دوشنبه 14 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 03:04 ب.ظ

آتی چته ؟ ‌چتی !؟‌
بابا بچسب به درسات انقدرم نشین با خودت به گذشته ها فکر کن.
آخه اسکل (!) تو آینده رو داری نه گذشته رو !!!
(دوست داشتی کامنتمو اپرو نکن)
T.C.O.Y. ! ((:
بای

جوراب دوشنبه 14 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 11:46 ب.ظ http://jurab.persianblog.com

برو دنبالش.

ملیحه چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 05:32 ب.ظ

سلام...ببین X اینجور مواقع بدرد میخورهd:(این رفیق ناباب که میگن منماd:)

گلسا شنبه 19 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 08:13 ب.ظ http://www.golsa.blogsky.com

سلام خانومی؟؟ خوبی آبجی خوشگلم؟؟ بابا تحویل نمیگیری به وبلاگم سر نمیزنی..آپ میکنی خبر نمیکنی. چه خبره؟؟‌:X
دلم برات تنگ شده...
خاطرات بد و بریز دور و کمی شاد باش ما آتیش سرخ میخوایم آتیشی که از شیطنت تنش آتیش باشه..امیدوارم زندگی بر وقف مرادت بگذره.. مواظب خودت باش آبجی نانازم:*

سارا یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 01:35 ق.ظ http://fanoosekhis.mihanblog.com

آخ ... قاطی پتی تم به مولا ...! هین؟

Alireza شنبه 26 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 12:00 ب.ظ

Atishet Kheyli Daghe..!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد