.: آوای آتش آبی :.

... بشنو از این دل خسته من ...

.: آوای آتش آبی :.

... بشنو از این دل خسته من ...

روی من آرام رها شده نسیمی که از تو بی خبر است ..
خورشید می خندد به من و تو ..
به سرنوشت من ..!
آه ..
چقدر لحظه ها بی تابند ..
چقدر بی ذوقم و کور برای دیدن فردا..
!فردای بی تو!...

فردا چه رنگیه بدون تو ؟

آبی که نمی تونه باشه ..

قرمزم که .. نه بابا

حتما سیاه

آسمون دل من خیلی وقته سیاهه

فقط تو خبر داری  تو ....

راستش دلم گرفته بود آتی اجازه داد اینجا آپ کنم خودم وبلاگ دارما اما انگار مرض هم دارم

اگه نچسبید کله آتی رو بکنید ..

آتی می پرستمت تا آخرین نفس

سارا

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
آتیش یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 02:22 ق.ظ http://4tish.blogsky.com

آتی فدای تو بشه عزیزکم :*
خونه خودتع هروقت خواستی آپ کن :< :X

قشنگ بود ... لطیف بود :X
دوستش داشتم زیاد تا :* مرسی عجیجم

farzaneh یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 02:56 ق.ظ http://1363sal.persianblog.com

ارمغان یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 06:48 ب.ظ http://akharintanha.blogspot.com

دوستای اتنایی هم که مثل خودش با احساس و قشنگن ...
متنت قشنگ بود سارا :) راستی سلام اتنا ... خوبی دختری ؟
می دونی چرا باز اومدم تو نت ... ؟ اخه بعضی ها بهم تهمت زدن که ... حالا اونو بیخیال دلم واسه دوستامم تنگیده بود :)
مسخرم نکنی بگی چقدر لوسه ها :)) اینو خودم می دونم
خوش باشی خانومی ... :*

جوراب یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 10:55 ب.ظ http://jurab.persianblog.com

سیاه نیست سیاه می‌بینی D: عجیبت؟؟؟؟O:O:O:O:

ارمغان سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 03:35 ب.ظ http://akharintanha.blogspot.com

salam atish joonam ... khoofi khanoomam :* midooni atishi avalan dar morede ye chizi ke gofty ... midoonam azizam ke delet vase ki tang shode ama oon dige to ro dooste khodesh nemidoone ... albate En harfe to booda na Enke Enjoory bashe :) na azizam motmaenam ke oon hanooz kheili kheili dooset dare ... to ham kheili doosesh dary ... Eno midoonam va midoonam ke na man va na hichki dige nemitoone jaye oon doost joono begire ... khodet ke behtar midooni alan mikhad ba khodesh kenar biad ama nemitoone ... kheili zendegi ro sakht gerefte dar hali ke enghadr sakht nist ! vali motmaenam ye rooz ba khodesh kenar miad va 2bare too gazzag corck haye to por mishe az neveshtehaye ghashang o ba namakesh ... va faghat omidvaram ke En vasat man betoonam dooste khoobi basham ( atish faghat ye chizi nemikham kasi fekr kone man miam jaye yeki digaro begiram ... be khoda man har 2 tatoono kheili doost daram ... akhe midooni dashtam corck haye ghadimie to o oono mikhoondam didam engary hamchin ghazieE ghablan boode ... i love both of U girlS ! mici mici az Enke miai be weblogam azizam ... hamishe shade shad o tootfarangi bashi ;)
t.c
:* :X

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد