.: آوای آتش آبی :.

... بشنو از این دل خسته من ...

.: آوای آتش آبی :.

... بشنو از این دل خسته من ...

خیلی وقت پیش ها گم شدم ...

( در اتاق صورتیه کم نور - ساعت ۶ بعد از ظهر )

 شاید راست باشه ...

 ولی اگه نباشه چی ...

 چشاتو ببند بیخیال ... یچیزی میشه دیگه ... چقدر فکر میکنی؟؟ چقدر به خودت و مغز خالیت فشار میاری آخه؟؟

بشین اینجا بدو !!! دفتر کتاباتو مصل یه قالیچه پهن کن دورورت و به نقشاشون نگاه کن ... سعی کن قسمت به قسمتش رو یاد بگیری ... بعدا ازت امتحان میگیرم ها  حواستو جمع کن دختره بازیگوش ...

- چقدر با خودم حرف میزنم و کلنجار میرم ... بس کن آتی ...

خوب ... از کجا شروع کنم ؟؟؟

نه ! قبل از درس میخوام یکم قدم بزنم ... بذار روحیم یکم عوض بشه  

کت ... نه نمیخوام هوا خوبه ...

 

( ده قدم اینورتر از در خونه - درجه هوا = ۱- )

هوا خیلی خوبه بخدا  برو آتی ... یذره بدو بلکه یه ورزشی هم کرده باشی !

به اطرافم یه نگاهی میندازم ... یه بچه خروس هم پر نمیزنه (!)

خوب حالا که چی؟؟؟ برو قدمتو بزن دیگه دیوونه !!!

 

(۳۰ دقیقه بعد - در جنگلهای کشف نشده شهرمون ( چیه اسم شهرمم بگم؟؟ زرنگی؟؟ خودم کشفش کردم ) )

یهو با کله میخورم زمین !!! این دیگه چی بود  پام کجا رفت؟؟؟؟؟؟؟ آی  پاااااام !!!!!

اینجا دیگه کدوم قبرستونیه !!! هوا چرا انقدر تاریک شد؟؟ حالا من چجوری برم خونه؟؟؟

یه آجر گنده از تو جیبم در میارم به نام موبایل نازنین !! به !! آنتن نمیده... خوب آتنا خانم خوش بگذره شب اینجا مهمونی !!

-گم شو بابا تو دیگه هستی !!!

--من خودتم دیگه

- آتنا وقت گیر آوردیا !!  

ول کن دیگه این بچه بازیارو ... از بس کسی نیست چرت و پرت بارش کنی اینجوری شدی دیگه !!!

(حالا هنوزم دارم با خودم حرف میزنم ها )

آها راستی اینجا کجا بود؟؟؟

 سعی میکنم با نور موبایلم ببینم کجاست !!

خوب اینور که آب ... اونور آب ... اینور جنگل ... اونور اله کلنگ و تاب و سرسره !!!

 آخ جون پااااااااررررررککککککککککککککک !!!

نزدیک ۵ متر با پای چلاغم شل میزنم و میرم رو یه تاب میشینم !

یه نگاه به موبایلم میندازم ٬ آخه فرق اینجا با اونجا چی بود که اونجا آنتن نمیدادی و اینجا میدی؟؟؟

صد تا فحش به خودم میدم که چرا حوس پیاده روی کردم  ( دفعه اولم هم نیسا )

با هزار تا بدبختی برمیگردم خونه و برمیگردم تو اتاقم ... خوب شد مامان نیستش والا تا الان صد هزار بار ازم پرسیده بود چه غلطی کردی که این شکلی شدی !!! قیافرو تورو خدا !!!!

 

امشب هم از درس و مشق خبری نیست ... سرمو میذارم رو بالشت خیسم و صد تا وول میخورم تا خوابم ببره ... اما قبل از اینکه بخوام بخوابم از یکی خواستم یه نشونه ای بهم بده ... همش یه نشونه کوچولو ... مرسی خانومی ازت ممنونم  کمک بزرگی بودی ...

دیشب خوابشو دیدم ... از این آهنگا دیگه نذار تو خواب احساس خفگی کردم !!!

مرسی

 

( من واسه خودم مینویسم و میخونم و میخندم و گریه میکنم ... همه بعضی وقتها احتیاج دارن یکم بزنه به سرشون - لطفا سوال پیچ نکنید ... زیادی هم نخندین بهم - متشکرم )

 

نظرات 5 + ارسال نظر
هیچ دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 05:59 ب.ظ

حیف! شهر ما از این جاها نداره. البته دانشگاهمون خیلی باحاله ها، ولی اینجوری هم نیست دیگه.
آره خب. مگه من نیستم. همین دیروز...داشت مثل چی بارون میومد (شهرمون نه ها!! پایتخت :پی!)‌ همه دارن از کیفشون کت و اینجور چیزا در میارن، من همون بارونی که تنم بود هم در اوردم و یه تی شرت، زیر بارون!! تازه لپ تاپم هم خیس شد :پی
با خودت حرف بزنی که چیزی نیست...من توی خیال خودم با دیگران هم حرف میزنم (نخند بهم!!!)

هیچ دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 06:43 ب.ظ

راستی امروز تو شهر شما bank holiday بود یا نبود؟‌:دی
آخه اینجا به نظر تعطیل میاد :-؟؟
:دی

ali va azi دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 08:06 ب.ظ http://aliazi.blogsky.com

salam ati joone golam:*:*:*:woosh ajab shiltooni shoma dige:D:Dsheitoonaro migirana:Dmigam baz khoobe shahre shoma jangal dare inja yoho chesh baz mikoni mibini vasate oghyanoosi:Dey dele ghafel

کاش من اونجا بودم آزی ... دریا آرامش میده دوستش دارم :X میخوام برم تو بقلش لالا کنم :*

آوا دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 10:42 ب.ظ http://roozneveshteelam.blogsky.com

سلام
مرسی که به من سر زدی
آره اول داستان زندگی آوا رو داری می خونی...
نبینم گج شدی اااا

مسعود پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 10:23 ق.ظ http://shkeshogh.blogfa.com

سلام. من سر میزنم بی معرفت تو هم یک سری بزن دیگه:X
ایی ول خداییش معرکه نوشتی.
عالی بود.
آفرین. روز بدی هم نبود. اصلا هم خنده نداشت . عالی بود.
شاد باشی:X

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد