.: آوای آتش آبی :.

... بشنو از این دل خسته من ...

.: آوای آتش آبی :.

... بشنو از این دل خسته من ...

...

 

 

                                            

 

 

 

 

ببین چگونه لبه ی کاغذ

 

   انگشت خط خطی هایم را

        هی می بُرد

         هی خون می چکاند

و چطور

      پرسه های قلمت در من

            مدتی ست –

-             نیامده ،

                  می رود!!!

همهمه ی دختریست در من

دختری که پشت ِ سر ِ هم، جفنگ می بافد

و گندِ قصه ی خود را، قشنگ می بافد

دختری که صورتکی صورتی به چهره ی اوست

و طرح ِ قامت ِ خود را پلنگ می بافد

 

خدا و خلوت و مشتی سروده های خفن

نخ ِ خیال ِ بلندای تو ته ِ سوزن

انار ِ سرخ ِ بهشتی، لب و تب ِ قرمز

و سیب های خیالی ، نچیده در دامن

 

دختری بخاطر تو، پشت می کند به همه

ترا نشانده به شعر و ترانه و کلمه

دختری که جنس ِ وجودش، ردیف ِ دلتنگی ست

نبود ِ توست که هی می زند به او صدمه

 

در من 

 

    دغدغه ی دختریست-                                                                      

        با خیال کوچ

       پیش از آنکه طعم ِ تیغ ِ نگاهت

                 مغزش را

                            تلخ

                                   بُرش دهد!!!

                                                                  

نظرات 2 + ارسال نظر
سیاوشی یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 07:03 ب.ظ http://arezoo62.mihanblog.com

سلام دوست من وبلاگ جالبی داره....
دوست داشتی به محفل عاشقانه ها بیا...

...سپیده... جمعه 5 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:43 ب.ظ

سلام خانومی...
خوبی؟؟؟
قشنگ مثل همیشه...
اما ته همشون یه دلگیریه...
چرا؟؟؟
مواظب خودت باش...
مـــــاچ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد