.: آوای آتش آبی :.

... بشنو از این دل خسته من ...

.: آوای آتش آبی :.

... بشنو از این دل خسته من ...

                              

 

 

 

...سبز

      و...

               این                    مسیر محدب چشمهای تو       نیست

                                                                                   راه را اشتباه نوشته‌ام یقین

                                     تا بوی منظم عود         در فضای منزوی سینه‌ام

                                                     این جور نرقصد...

                      سبز و...

         چه خانقاه تاریکی ست این

که دستان کاگلی‌ام را   به رطوبت قنوط    آمیخته

و هو هو های من    به سرفه های خشک پاییز     می ماند

...سبز

    و...

مرا از چند قدم نزدیک‌تر بخوان

که آفرینشم     درکابوسی از حروف مرموز              گم شده است

                                                                                  تا تو       
                                                            در این ردای بلند            تصویر مندرس مرا
                                                                              

                                                                                 فراموش کنی...

نظرات 9 + ارسال نظر
میلاد MILADZ.N شنبه 6 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 01:14 ق.ظ http://miladzn.blogfa.com/

سلام...

خوبیییییییییییییی؟؟؟؟

چه خبر از کجا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چطوری یا بهتریی؟؟؟؟؟؟؟؟؟:ی

میگما خجالتم خوب چیزیاه ها مگه نه...؟:ی

نرو تو فکر بابا هویجوری گفتم....:ی

رایتی تا یادم نرفته...

اوللللللللللللللللللللللللللللل....:))

یوهووووووووووووووووووووو....:))

همین...:ی

آهان ۱ سوله فنی دارم...:ی

این عکس لوگوت ( همین گله ) جه ربطی به اسم وبلاگت داره...؟؟؟؟:ی

برام جالب انگیزناک شد...:ی

مواظبه خودش باش...


آبی باشی...








ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــامضا: ( گمشده ی ۲ حرفی )

ایط شنبه 6 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 08:12 ب.ظ

....

مرضیه و محمد یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:47 ب.ظ http://msky22.blogsky.com

سلام خانوم آتیش .خوب هستید شما؟خوب خدارو شکر.خانوم آتیش مرضیه در حال حاضر دست رسی به اینتر نداره من از طرف اون از شما تشکر میکنم و همین طور آفرین به دست نوشته هات .در اوج باشی محمد

یه بدهکار یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 09:32 ب.ظ http://bedehkary.blogsky.com

سلام و صدها سلام.وبلاگت قشنگ بود .لی چرا عکسای وبت شطرنجی بود.به یه بدهکار هم یه سرکی بزن.

...سپیده... پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 06:58 ب.ظ

سلام آتیش خودم...
خوبی خانومی؟؟؟
چقدر تلخ!!!
چرا؟؟؟
مواظب خودت باش گلم...
مـــــــــــــــاچ...

فرزانه شنبه 13 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:06 ق.ظ http://www.donyato0moshtameh.blogfa.com

سلام عزیز دلم :*
خوبی؟
دلم برات تنگ شده خوشگله خودم >:d<
متنت هم قشنگ بود
از اونجایی که همه ی متنات یه تریاییه نمیشه زیاد وارد جزییاتش شد ;)
فراموش کنی :-؟
یه کم سخته ها :)
شاد باشی عزیییییییییییزم :*‌:x

MieL.AsaLi یکشنبه 14 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 06:58 ق.ظ http://mielasali.persianblog.com

_ KhoShGeLaM GHaLeBe JadiD Esme JaDid MoBaraK <3 KheiLi Vaght BoOd InJa NaUoMaDe boodam NeVeShTehaYe GhashanGi Dari MoRaghebe khodeT baSh BoOs BoOs <3

سرباز کوروش بزرگ یکشنبه 14 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 04:40 ب.ظ http://mehr-khorshid.mihanblog.com

درود ... وبلاگتو خوندم ... ولی یه چیزی برام خیلی عجیبه ... اونم اینه که چرا همه دوست دارن از درد و رنج بنویسم

پری جذامی دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 09:13 ب.ظ

:)نازی :* سلام، خوبی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد