.: آوای آتش آبی :.

... بشنو از این دل خسته من ...

.: آوای آتش آبی :.

... بشنو از این دل خسته من ...

...

                                

طناب دار بر گردنم

نفس هایم را می فشارد

قلبم آویزان است

و پاهایم بر چهار پایه ای است بی پایه

بغض می کنم

و امید رهایی دارم

حتی اگر چهار پایه را

دیگر توانی نباشد ....


هیچی نپرسین لطفا !

نظرات 3 + ارسال نظر
فرزانه جمعه 19 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 02:08 ق.ظ http://www.donyato0moshtameh.blogfa.com

باشه :(
اما اگه از آدمها دلت گرفته اینا آدم بشو نیستن !
فقط ادعا ادعا ادعااااااااااااااااااااااااا !
اگه اینه حست فقط آرزو میکنم زودی خوب شی
قربونت برم :*

نارسیس یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:04 ق.ظ http://pacific.blogsky.com

چهارپایه را فراموش کن...
خودت چهارپایه باش...

...سپیده... شنبه 27 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 04:35 ب.ظ

سلام آتنا جان...
خوبی؟؟؟
باشه نمیپرسم...
مواظب خودت باش خانومی...
میگذره غصه نخور...
مـــــــــــاچ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد