.: آوای آتش آبی :.

... بشنو از این دل خسته من ...

.: آوای آتش آبی :.

... بشنو از این دل خسته من ...

کشتی ... کشتیم !!

 

 

 

 

   تو اشتیاقِ لطیف ِ ترانه را کُشتی

تو لذت ِ نفس ِ عاشقانه را کشتی

تو نقطه چینِ تلاقی ِ بودنم با من

شدی و زمزمه ی شاعرانه را کشتی

چه طرحی از شب ِ چشمت کشیده بودم من

تو بهترین اثرِ جاودانه را کشتی

به هق هقی دل ِ بیچاره را نشان کردی

سکوت ِ مبهم ِ بغض ِ شبانه را کشتی

شدی بهانه ی پروازِ من به هستی ِ عشق

چه شد کبوتر ِ نازِ بهانه را کشتی

برای مرگ ِغزلهام، ‌سوگواری کن

بکش مرا و خودت را و بیقراری کن!

نظرات 3 + ارسال نظر
...سپیده... یکشنبه 5 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 04:08 ق.ظ

سلام آتنای گلم...
خوبی؟؟؟
صبح بخیر:دی
آتنا یه حسی بهم میگه یه چیزی شده...
یعنی اتفاق خاصی باعث ناراحتیت شده...
آره؟؟؟
آخه اینجا خیلی سرده!!!

سلام عزیزم . مرسی بد نیستم خانومی ...
ظهر بخیر :دی
نه سپیده جونم چیزی نشده ... اینجا یه چند وقتی هست که سرده ...
میخوای شوفاژ وصل کنم گرم شه؟: دی
فعلا دارم با خودم کلنجار میرم طرز نوشتنمو عوض کنم ...
قول میدم زود زود گرم شه :*

...سپیده... یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 03:40 ق.ظ

شوفاژ چی شد؟؟؟
:دی
خیلی گلی...
خیلی مواظب خودت باش...
مـــــــــــــــــــاچ...

فرزانه پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 09:38 ب.ظ http://www.donyato0moshtameh.blogfa.com

سلام اسد من :*
شعر قشنگی بود ...
وارد جزییات نمیشم :p
دوست دارم هزااااااااااااااااااااااااااااار تا :*:*:*:*:*:
قربونت برم
فعلا :*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد